Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Wawrzeńczyce
(2)
Autor
Dobrowolski Patryk
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Pełka Piotr
(1)
Shephard David (ilustrator)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Temat
Kobieta
(195)
Przyjaźń
(138)
Rodzina
(129)
Miłość
(124)
Tajemnica
(99)
Programowanie (informatyka)
(-)
Relacje międzyludzkie
(94)
Śledztwo i dochodzenie
(82)
Zabójstwo
(58)
II wojna światowa (1939-1945)
(54)
Nastolatki
(54)
Zwierzęta
(51)
Magia
(50)
Rodzeństwo
(48)
Sekrety rodzinne
(46)
Psy
(40)
Wybory życiowe
(39)
Małżeństwo
(38)
Trudne sytuacje życiowe
(38)
Boże Narodzenie
(37)
Policjanci
(37)
Dzieci
(36)
Osoby zaginione
(32)
Relacja romantyczna
(32)
Dziewczęta
(31)
Uczucia
(31)
Władcy
(31)
Poszukiwania zaginionych
(30)
Uczniowie
(29)
Wakacje
(29)
Życie codzienne
(29)
Koty
(28)
Spisek
(26)
Matki i córki
(25)
Prywatni detektywi
(25)
Literatura polska
(24)
Uprowadzenie
(24)
Szlachta
(23)
Chłopcy
(22)
Zdrada
(22)
Zemsta
(22)
Ludzie a zwierzęta
(21)
Arystokracja
(20)
Podróże
(20)
Samotność
(20)
Żydzi
(20)
Czarownice i czarownicy
(19)
Historia
(18)
Ojcowie i córki
(18)
Przestępczość zorganizowana
(18)
Dziennikarze
(17)
Kradzież
(17)
Mężczyzna
(17)
Sieroty
(17)
Dojrzewanie
(16)
Pisarze
(16)
Zabójstwo seryjne
(16)
Poszukiwanie skarbów
(15)
Lekarze
(14)
Literatura
(14)
Odwaga
(14)
PRL
(14)
Spadek
(14)
Śmierć
(14)
Marzenia
(13)
Miasta małe
(13)
Obyczaje i zwyczaje
(13)
Potwory
(13)
Sąsiedztwo (socjologia)
(13)
Polacy za granicą
(12)
Samobójstwo
(12)
Duchy
(11)
I wojna światowa (1914-1918)
(11)
Kłamstwo
(11)
Metamorfoza postaci
(11)
Powieść
(11)
Prawnicy
(11)
Studenci
(11)
Sztuka
(11)
Wojna
(11)
Śmierć bliskiej osoby
(11)
Chłopi
(10)
Dziennikarstwo śledcze
(10)
Franklin (postać fikcyjna)
(10)
Islam
(10)
Lektura szkolna
(10)
Macierzyństwo
(10)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(10)
Niemcy (naród)
(10)
Polacy
(10)
Powroty
(10)
Przeprowadzka
(10)
Tożsamość osobista
(10)
Wikingowie
(10)
Zawód miłosny
(10)
Czarodzieje
(9)
Emigracja
(9)
Hotele
(9)
Klątwa
(9)
Krainy i światy fikcyjne
(9)
Ludzie bogaci
(9)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Podręcznik
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Zagadki Logiczne)
Książki z tej serii zostały opracowane tak, by motywować dzieci do rozwijania zdolności z zakresu nauki, technologii, inżynierii i matematyki. Nauczą się, jak stosować zasady nauki w prawdziwym świecie dzięki zachęcającym do tego przygodom z kostką Rubika, łamigłówką popularną na całym świecie wśród ludzi w każdym wieku. Każda historia wymaga by czytelnik rozwiązywał szereg naukowych i technicznych zagadek, umożliwiających przejście do kolejnego wątku. Książki nie czyta się strona po stronie. Czytelnik porusza się po książce w tę i z powrotem, zgodnie ze wskazówkami i zależnie od udzielanych odpowiedzi. Jeśli odpowie poprawnie, może kontynuować przygodę. Jeśli się pomyli, zostanie wyprowadzony z błędu i otrzyma kolejną szansę. Na końcu książki znajduje się dodatkowa pomoc w postaci słowniczka pojęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wawrzeńczyce
Brak informacji o dostępności: sygn. poz. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nudzą Cię już gry komputerowe i zwykłe przeglądanie internetu? Uważasz, że stać Cię na więcej? Masz ochotę zaskoczyć kolegów z klasy? A może po prostu... chcesz nauczyć się programować? Jeśli tak, to dobrze trafiłeś! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu młodzi pasjonaci na całym świecie bez trudu poznają tajniki programowania komputerów od podstaw. Scratch ułatwia rozpoczęcie nauki i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, będąc przy tym narzędziem zupełnie bezpłatnym. Jeśli chcesz dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, jesteś na dobrym tropie! Książka Młodzi giganci programowania. Scratch szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię w niezwykły świat. Krok po kroku poznasz sposób tworzenia gier komputerowych i przeżyjesz przy tym wspaniałą przygodę! Ta publikacja sprawdzi się zarówno w przypadku młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wawrzeńczyce
Brak informacji o dostępności: sygn. P. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej